בלוג

מזכירה אישית 24/6

מזכירה אישית 24/6 בעלי עסקים רבים מחפשים היום שירותי מזכירות ואדמיניסטרציה שיספקו להם מערכת תמיכה חזקה להתמודדות עם שפע המשימות ותחומי האחריות שמניעים את הפעילות העסקית. אבל השאיפה של עוד יותר מנהלים ובעלי עסקים היא לקבל את שירותי האדמיניסטרציה הדרושים להם, ברמת זמינות מסביב לשעון, או לפחות כמעט מסביב לשעון.

קרא עוד »

מזכירה אנושית

מזכירה אנושית בעלי ומנהלי עסקים, חברות וארגונים, דורשים רמות גבוהות של מקצועיות מסגל העובדים שלהם, ובמיוחד מהתמיכה האדמיניסטרטיבית בבית העסק, וזה בדיוק מה שאנחנו מספקים להם בחברת מזכירה פלוס: שירותי מזכירה אנושית שמספקת שירותים שמאפשרים התנהלות עסקית שוטפת ונטולת תקלות. זהו תחום ההתמחות שלנו, וזה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי

קרא עוד »

מזכירה מהבית

מזכירה מהבית כדי לנהל עסק ביעילות וגמישות במונחים של זמינות אדמיניסטרטיבית מלאה, אחת השיטות שמנהלים ובעלי עסקים רבים בוחרים בה היא שכירת שירותי מזכירה מהבית. את השירותים האלה, לצד מגוון שירותים אחרים של אדמיניסטרציה בהתאמה אישית, הם מוצאים בחברת מזכירה פלוס, שמספקת שירותי מזכירות לעסקים. היתרונות שאנחנו מציעים הם שיפור

קרא עוד »

שירותי אדמיניסטרציה מהבית

שירותי אדמיניסטרציה מהבית שירותי אדמיניסטרציה מהבית כוללים את אותם שירותים שמספקת עוזרת אישית או מנהלת משרד, רק ללא נוכחות פיזית בתוך הארגון, ובעלי עסקים רבים בוחרים היום באפשרות זו לטיפול בצרכים האדמיניסטרטיביים של המשרד והחברה, מתוך הבנה שגישה זו יעילה יותר משכירת שירותי מזכירה פנימית. נסביר כאן את כל מה

קרא עוד »

מנהלת משרד

מנהלת משרד ברוב המקרים, הפעילויות העסקיות שמבוצעות על ידי בעלי ומנהלי חברות וארגונים הן שבולטות וזוכות להכרה, אבל יש גם פעילויות רבות שמתבצעות מאחורי הקלעים. מנהלת משרד היא הדמות המרכזית המניעה את התהליכים הללו, ומוודאת שכל הפעילות בחברה מתבצעת ללא תקלות. תפקיד זה עשוי להיראות פשוט במבט ראשון, אך הוא

קרא עוד »