בק אופיס מהבית

העולם השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. יותר ויותר עסקים מגלים שאפשר לנהל חלק גדול מהפעילות השוטפת גם בלי משרדים גדולים וצוות שנמצא פיזית באותו המקום. אחד התחומים שצמח במיוחד הוא תחום הבק אופיס מהבית, שירותי ניהול ותפעול מרחוק, שמאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שהם יודעים לעשות הכי טוב, בעוד שמישהו אחר דואג לכל מה שקורה מאחורי הקלעים.

העוזרת האישית החדשה שלך

מחכה לך

חץ לשירותי משרד

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

מה עושה העוזרת של מזכירה פלוס+?

תיאום פגישות

מענה טלפוני קבוע בעסק

משימות משרד שוטפות

גביית תשלומים

ניהול לקוחות קיימים

טיפול במשימות ללו"ז הפרטי

תקשורת עם לקוחות

הפקת דו"חות

ביצוע משימות אישיות

טיפול בהנהלת חשבונות

שליחת הצעות מחיר ומעקב

ארגון לוחות זמנים

מה זה בק אופיס ולמה דווקא מהבית

המונח "בק אופיס" מתייחס לכל הפעילות התפעולית שמתרחשת מאחורי הקלעים של העסק, לא מול הלקוח, אלא בתמיכה פנימית. זה כולל ניהול יומנים, טיפול בחשבוניות, גבייה, מענה טלפוני, תיאום פגישות, שליחת הצעות מחיר, ניהול מסמכים, מעקב אחרי פרויקטים ועוד. אלה משימות חשובות לקיומו התקין של העסק, אך הן גוזלות זמן יקר מבעל העסק עצמו.

כאשר מעבירים את הפעולות הללו לאיש מקצוע או חברה שמספקת שירותי בק אופיס מהבית, העסק מתייעל, המשימות מתבצעות באופן מקצועי ומסודר, ובעל העסק פנוי להתמקד בשיווק, במכירות, בשירות ובפיתוח.

הטכנולוגיה מאפשרת לבצע כמעט כל פעולה משרדית מרחוק החל מתוכנות ענן, מערכות לניהול משימות, שירותי הנהלת חשבונות דיגיטליים, מערכות CRM לניהול לקוחות, ואפילו מרכזיות טלפוניות חכמות. בזכות זה, העובד או העובדת שאחראים על הבק אופיס יכולים לעבוד מביתם הפרטי בלי צורך להגיע למשרד פיזי.

היתרון לבעל העסק ברור, אין צורך לשכור משרד נוסף, אין עלויות של ציוד, חשמל או עמדות עבודה, וכל השירות מתבצע על בסיס שעות עבודה מדויקות בהתאם לצורך.

היתרונות של בק אופיס מהבית לעסקים

  1. חיסכון בעלויות – במקום להעסיק מזכירה במשרה מלאה ולשלם שכר חודשי גבוה, אפשר לשלם רק על שעות העבודה שנדרשות בפועל.
  2. גמישות – ניתן להגדיל או להקטין את היקף השירות בהתאם לעונות, עומסים או שלבים שונים בצמיחת העסק.
  3. מקצועיות – אנשי בק אופיס מנוסים יודעים לנהל מערכות בצורה מסודרת, להקפיד על פרטים ולספק תמונה ברורה של הניהול הפנימי.
  4. שקט – בעל העסק יודע שכל מה שקורה "מאחורי הקלעים" מטופל, והוא יכול להשקיע את האנרגיה שלו במקום הנכון – בצמיחה ורווחיות.

בק אופיס מהבית מתאים כמעט לכל עסק קטן ובינוני, מטפלים, עורכי דין, יועצים עסקיים, חנויות אונליין, חברות סטארט־אפ בתחילת דרכן ואפילו עמותות. כל גוף שזקוק לניהול אדמיניסטרטיבי שוטף אך לא רוצה להחזיק משרד גדול, יכול ליהנות מהשירות הזה.

עבור בעלי מקצוע עצמאיים, בק אופיס מהבית הוא ממש "קו חיים" הוא מונע מהם להישאב לניירת, לטלפונים ולמעקב אחרי חשבוניות, ומאפשר להם להתרכז בלקוחות ובשירות עצמו.

איך נראה שיתוף פעולה עם בק אופיס מהבית

בשלב הראשון מגדירים את הצרכים המדויקים של העסק, האם מדובר בעיקר בניהול יומן ותיאום פגישות? או אולי בעבודה מול ספקים, גבייה והנהלת חשבונות? לאחר מכן קובעים את היקף השירות, שעות שבועיות, ימים קבועים או זמינות לפי פרויקטים. כל העבודה מתבצעת אונליין: המיילים מתועלים לתיבה משותפת, השיחות עוברות דרך מרכזיה חכמה, המסמכים נשמרים בתיקיות ענן מאובטחות. בעל העסק מקבל דוחות ועדכונים שוטפים, כך שהוא יודע בכל רגע מה קורה בלי להיות זה שמבצע את העבודה בפועל.

אם בעבר "משרד ביתי" נתפס כמשהו זמני או חובבני, הרי שהיום זו הנורמה. עסקים קטנים ובינוניים מבינים שאין צורך לשלם אלפי שקלים בחודש על משרדים גדולים, כאשר אפשר לנהל את כל התפעול מרחוק. שירותי בק אופיס מהבית הם חלק בלתי נפרד מהמגמה הזו, הם מוכיחים שניהול עסק מודרני יכול להיות יעיל, חסכוני ומדויק גם בלי נוכחות פיזית יומיומית.

בק אופיס מהבית הוא פתרון חכם לעסקים שרוצים לגדול בלי להעמיס על עצמם הוצאות מיותרות. הוא מאפשר לקבל שירות מקצועי, מסודר וגמיש, לחסוך בזמן ובכסף, ולהעניק לבעל העסק שקט נפשי אמיתי. בעולם שבו כל דקה קובעת וכל משאב נמדד, מדובר באחד הכלים היעילים ביותר לייעול העסק ולניהול חכם של הזמן והמשאבים.

העוזרת האישית החדשה שלך

מחכה לך

חץ לשירותי משרד

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

אנחנו משתמשים בעוגיות (cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג הצעות ומודעות מותאמות ועוד כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לכך.