רוצה להצטרף לצוות שלנו? עכשיו זה ההזדמנות שלך!

דרישות התפקיד:

– ניסיון מוכח ומשמעותי כמנהלת משרד, מזכירה אישית או עוזרת אישית. 

– שליטה מלאה באופיס, Google Drive ותוכנות למשרד.

– ידע וניסיון במערכות מגוונות כמו מערכות CRM, תוכנות דיוור, מערכות סליקת אשראי, dropbox, תוכנות להנה”ח, ניהול יומנים, הפקת חשבוניות, ניהול התזרים, עבודה מול רואה חשבון כולל הכנת.

– ראש גדול, לימוד מהיר, יכולת ביטוי גבוהה, סדר, חשיבה מחוץ לקופסה ולקיחת אחריות.

**העבודה במשרה מלאה מהמשרד 

שליחת קורות חיים

*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

אנחנו משתמשים בעוגיות (cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג הצעות ומודעות מותאמות ועוד כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לכך.