שירותי משרד של מזכירה פלוס » מזכירה וירטואלית
מזכירה וירטואלית
בעלי חברות וארגונים כמעט בכל גודל מחפשים היום שירותים יעילים וגמישים, במטרה לקדם את התפעול, להפחית עלויות ולהתבלט מעל המתחרים, ואחד הפתרונות הפופולריים הוא השימוש בשירותי מזכירה וירטואלית. אבל מהי בעצם מזכירה וירטואלית, ואילו צרכים ממלא השירות הזה? בואו נראה.
המזכירה הוירטואלית החדשה שלך
מחכה לך
מה עושה המזכירה של מזכירה פלוס+?
תיאום של פגישות
מענה טלפוני בעסק
משימות משרד
גביית חובות
ניהול לקוחות
טיפול במשימות
תקשורת עם ספקים
הפבה של דוחות
משימות אישיות
הנהלת חשבונות
שליחת הצעות מחיר
תיאום לוחות זמנים
מה זה מזכירה וירטואלית?
מזכירה אישית וירטואלית היא אשת מקצוע שמספקת שירותי תמיכה אדמיניסטרטיבית לבעלי עסקים ממקום מרוחק, ועבודתה מבוססת על שימוש בכלי הטכנולוגיה וכלי התקשורת העדכניים ביותר.
היא מטפלת במגוון רחב של משימות שבהתנהלות רגילה מנוהלות על ידי מזכירות פנימיות בתוך הארגון, מקביעת פגישות וניהול מיילים ועד ביצוע מחקר וטיפול בפניות שירות לקוחות. במילים אחרות, המזכירה הווירטואלית מציעה פתרון רב-תכליתי וחסכוני לצרכים אדמיניסטרטיביים.
הצורך במזכירה וירטואלית
הביקוש לשירותי מזכירה וירטואלית מונע על ידי מספר גורמים מרכזיים שמספקים את הפתרונות הנדרשים לצרכים המתפתחים של עסקים מודרניים:
יעילות-עלות
העסקת שירותי מזכירה פנימית במשרה מלאה עשויה להסתכם בעלויות גבוהות כשלוקחים בחשבון שיקולי שכר, הטבות, שטחי משרד והפעלת ציוד, אבל מזכירה וירטואלית, לעומת זאת, מבצעת את עבודתה על בסיס חוזי או כשירותי אשת מקצוע עצמאית.
התנהלות זו מאפשרת לבעלי עסקים לשלם רק עבור השירותים הדרושים להם, כאשר הם זקוקים להם. גמישות זו יכולה להפחית משמעותית את עלויות התקורה.
שיקול המדרגיות
בעלי עסקים חווים תנודות בעומס העבודה. בתקופות שיא, הביקוש לתמיכה אדמיניסטרטיבית עשוי לעלות, בעוד שבתקופות איטיות יותר, הוא עשוי לרדת.
מזכירות וירטואליות מספקות את הגמישות להגדיל או להקטין את התמיכה בהתבסס על הצרכים הנוכחיים, מה שמאפשר ניהול יעיל של העסקים ושימוש נבון במשאבים.
תפקוד יעיל
עם האצלת משימות אדמיניסטרטיביות למזכירה וירטואלית, בעלי עסקים ומנהלים יכולים להתמקד בפעילויות עיקריות בהתנהלות העסקית שלהם, להנעת צמיחה וחדשנות, כך שהתפקוד של בית העסק מתייעל ומאפשר להנהלה ולעובדים להקדיש את זמנם ומרצם לקבלת החלטות אסטרטגיות.
תפקידים ספציפיים
התפקידים הספציפיים של המזכירה הווירטואלית משתנים בהתאם לצרכי בית העסק ולתנאי החוזה. חלק מהמזכירות הווירטואליות מטפלות במשימות פקידות והנהלת חשבונות, בעוד שאחרות עשויות גם לפרסם פוסטים קבועים בעמודים העסקיים ברשתות החברתיות, או לכתוב מאמרים לאתר החברה.
שילוב טכנולוגי
מזכירה וירטואלית בקיאה בשימוש בתוכנות שונות ובכלים העדכניים ביותר לייעול תהליכים אדמיניסטרטיביים, כולל הפעלת פלטפורמות לניהול פרויקטים ועד לשיתוף מסמכים מבוסס ענן.
היא משתמשת בכלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לשפר את היעילות והתקשורת בינה לבין הנהלת החברה והעובדים, כך שההתנהלות העסקית מבוססת על תפעול מאורגן ומקושר.
המזכירה הוירטואלית החדשה שלך
מחכה לך
משימות נפוצות המטופלות על ידי מזכירות וירטואליות
- מזכירות וירטואליות מיומנות בניהול מגוון רחב של משימות, כולל אך לא רק:
- מיון, מענה וארגון הודעות דוא"ל כך שהודעות חשובות מקבלות עדיפות ומטופלות באופן מידי.
- תיאום פגישות, תכנון ואירועים וניהול לוחות שנה כדי למנוע קונפליקטים ולייעל את הזמן.
- טיפול בפניות לקוחות, תלונות ומעקבים, ותפקוד כנקודת קשר מקצועית וקשובה.
- תחזוקת מסדי נתונים, הזנת מידע מדויק והפקת דוחות לפי הצורך.
- הזמנת טיסות, מקומות לינה ואמצעי תחבורה, כולל הכנת מסלולי נסיעות עסקיות.
- יצירה, עריכה ועיצוב של מסמכים, מצגות וגיליונות אלקטרוניים.
- ביצוע מחקרי שוק, איסוף מידע והכנת סיכומים ודוחות.
כמה מילים לסיום על מזכירה דיגיטלית
תפקידה של מזכירה וירטואלית מבוסס על אספקת תמיכה אדמיניסטרטיבית גמישה, חסכונית ומיומנת ביותר, כפתרון מושלם לצור החשוב של בעלי עסקים שמעוניינים לנהל את בית העסק שלהם ביעילות ולהתבלט מעל המתחרים.
הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת היום לקבל שירותי מזכירות וירטואליות מכל מקום, ולתפקיד זה יש הכרח כנכס חשוב ביותר במקומות עבודה מודרניים.
לאיזה עסקים מתאים מזכירה דיגיטלית?
לכל עסק שרוצה להוריד ממנו עול, ולהתמקד בדברים המהותיים יותר של העסק.
כמה עולה מזכירה וירטואלית מרחוק?
התשלום הוא על חבילת שעות עבודה נטו, בשונה ממזכירה במשרה מלאה.
המזכירה הוירטואלית החדשה שלך
מחכה לך