בלוג

מזכירה אישית טלפונית

מזכירה אישית טלפונית מזכירה אישית טלפונית היא אחד הפתרונות הכי חכמים שקיימים היום לבעלי עסקים, יזמים, מטפלים, נותני שירותים וחברות קטנות שרוצות להיראות גדולות, זמינות ומקצועיות בלי להתחייב להעסקה מלאה של עובדת במשרד. מדובר בשירות שמעניק מענה טלפוני אנושי, אישי ומקצועי ללקוחות שלך, תחת שם העסק שלך, כאילו יש לך

קרא עוד »

התייעלות עסקית

התייעלות עסקית התייעלות עסקית אינה רק מטרה אלא הכרח להישרדות, לצמיחה ולשמירה על יתרון. עסקים בכל הגדלים, משלב הסטארט־אפ ועד לחברות מבוססות, פונים יותר ויותר לתהליכי התייעלות שיטתיים, הכוללים חשיבה מחודשת על דרכי פעולה, ניהול משאבים, שיפור תהליכים וקידום חדשנות. העוזרת האישית החדשה שלך מחכה לך *הפרטים במאגר המידע שלנו

קרא עוד »

עוזרת אישית למנכל

עוזרת אישית למנכל עוזרת אישית למנכ"ל היא אחד התפקידים החשובים והמשפיעים ביותר בארגון, המשלב בין ניהול אדמיניסטרטיבי מקצועי לבין יכולת ליווי ותמיכה אישית. בתפקיד זה, העוזרת האישית משמשת כ- extension  ישיר של המנכ"ל, המסייעת לו להתמקד בנושאים המרכזיים של ניהול וחדשנות תוך ניהול מדויק של המשימות היומיומיות והסטנדרטים הגבוהים של

קרא עוד »

בק אופיס מהבית

בק אופיס מהבית העולם השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. יותר ויותר עסקים מגלים שאפשר לנהל חלק גדול מהפעילות השוטפת גם בלי משרדים גדולים וצוות שנמצא פיזית באותו המקום. אחד התחומים שצמח במיוחד הוא תחום הבק אופיס מהבית, שירותי ניהול ותפעול מרחוק, שמאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שהם יודעים לעשות הכי

קרא עוד »

שירותי מיקור חוץ

שירותי מיקור חוץ בשוק תחרותי ומהיר עסקים לא יכולים להרשות לעצמם לעשות הכול לבד. ככל שהעולם העסקי משתנה, כך גם משתנה אופי העבודה: פחות צוותים קבועים, יותר גמישות, פחות עומס על הנהלה, יותר התמקדות בעיקר. בדיוק כאן נכנס לתמונה עולם שירותי מיקור החוץ, מודל עבודה שמאפשר לעסקים להתייעל, לגדול ולשמור

קרא עוד »

תיאום פגישות

תיאום פגישות תיאום פגישות הוא אחד הכלים החשובים בניהול זמן נכון, הן במישור הפרטי והן בעסקים. בעולם שבו כל דקה קובעת, פגישה מתואמת היטב יכולה להוביל לסגירת עסקה, שיתוף פעולה חדש או טיפול יעיל בצרכי הלקוח. לעומת זאת, פגישות שלא תואמו כהלכה עלולות לגרום לבזבוז זמן, תסכול הדדי והחמצת הזדמנויות.

קרא עוד »

שירותי מזכירות מחיר

מחיר שירותי משרד ומזכירות עסקים קטנים, פרילנסרים, עוסקים מורשים וגם חברות ותיקות נדרשים להתמודד עם התנהלות משרדית ואדמיניסטרטיבית יומיומית: מענה לטלפונים, תיאום פגישות, טיפול בדואר, הוצאת חשבוניות וגבייה. כל אלה דורשים זמן, סדר ומשאבים ומשפיעים ישירות על התדמית, השירות והרווחיות של העסק. בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להיעזר

קרא עוד »

מתן מענה אדמיניסטרטיבי

מתן מענה אדמיניסטרטיבי בכל ארגון, בין אם מדובר בחברה עסקית או אפילו עמותה, עבודה האדמיניסטרטיבית היא זו שמאפשרת לכל שאר המערכות לפעול בצורה טובה. מתן מענה אדמיניסטרטיבי איכותי הוא הרבה מעבר לתיאום פגישות או עמידה ליד הטלפון – מדובר במערכת מורכבת של תהליכים, התנהלות בין אישית, שליטה בטכנולוגיה ויכולת לפתור

קרא עוד »

מנהלת משרד באנגלית

מנהלת משרד באנגלית התפקיד של מנהלת משרד עם שליטה מצוינת באנגלית הפך לנכס בעל ערך עצום לכל ארגון השואף להתרחב ולהתבסס בזירה הבינלאומית. השפה האנגלית, שכבר מזמן התבססה כשפה הבינלאומית המובילה בעולם העסקי, מאפשרת למנהלת המשרד למלא תפקיד מרכזי בתקשורת עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים ממדינות שונות ברחבי העולם. בכך,

קרא עוד »

עלות שירותי משרד

עלות שירותי משרד בימינו, יותר מאי פעם, שירותי משרד מהווים מרכיב חשוב בניהול עסקים. בין אם מדובר בעסקים קטנים, חברות בינוניות או תאגידים גדולים, שירותי המשרד מספקים את התמיכה הלוגיסטית והתפעולית הנדרשת לניהול חלק ומוצלח. עם זאת, עלות שירותי המשרד יכולה להשתנות באופן ניכר בהתאם למגוון גורמים, ובחינה מעמיקה של

קרא עוד »
אנחנו משתמשים בעוגיות (cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג הצעות ומודעות מותאמות ועוד כמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המשך הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לכך.